29 Μαΐου … Της Αγίας Υπομονής….
Της Αγίας Υπομονής
χθες….αλλά και σήμερα η υπομονή μαθητών και εκπαιδευτικών δοκιμάστηκε και με το
παραπάνω!!
Εχθές πάνω από δύο
ώρες, στην καλύτερη περίπτωση, οι μαθητές των Λυκείων περίμεναν υπομονετικά, με
ότι αυτό συνεπάγεται για τη ψυχολογία τους, να αποκατασταθεί το σύστημα, να
δουλέψει η πλατφόρμα και να τους δοθούν θέματα.
Η κατάρρευση τις δύο
τελευταίες μέρες της ψηφιακής πλατφόρμας της Τράπεζας Θεμάτων, της
πολυδιαφημισμένης επιτελικής σύλληψης του Ι.Ε.Π. έρχεται να υπογραμμίσει με τον
πιο καίριο τρόπο την κακή επιλογή που έγινε με την εξαρχής δημιουργία της.
Δηλαδή, όχι μόνο
δημιουργεί προβλήματα ως σύλληψη και φιλοσοφία, όχι μόνο χωλαίνει από
εκπαιδευτική άποψη -σύμφωνα με τη γνώμη έγκυρων ειδικών- καθώς προκρίνει ένα
εκπαιδευτικό μοντέλο προσανατολισμένο αμιγώς στις εξετάσεις καθώς και στην
προετοιμασία θεμάτων και ασκήσεων και όχι σε μια συνολική γνώση με κριτική
σκέψη, αλλά προφανώς έγιναν και λάθη και παραλήψεις και κατά την εφαρμογή της.
Είναι δε, τόση η
επιμονή του υπουργείου στην εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων, που προτιμάει να
δοκιμάζει την υπομονή μαθητών και καθηγητών παρά να δώσει οδηγία οι εξετάσεις
να γίνουν με θέματα που θα βάλουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Οι μόνοι δηλαδή
που γνωρίζουν πολύ καλά τι και πως έχει διδαχθεί μέσα στην τάξη τους, τι έχουν
καλύτερα εμπεδώσει οι μαθητές τους.
Για άλλη μια φορά
θα επιμείνουμε : η Τράπεζα Θεμάτων αποτελεί άλλο ένα αποτυχημένο «επιτελικό»
πείραμα στις ράχες των μαθητών.
Η κατάργησή της
είναι μονόδρομος!!