19 Νοεμβρίου 2007

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2008

Θεσσαλονίκη 3-4-5-6-7 Μαρτίου 2008
Το Παράρτημα Κεντρικής Μακεδονίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και τα περισσότερα ανά την Ελλάδα Παραρτήματα, οργανώνει από 3 έως 7 Μαρτίου 2008 στη Θεσσαλονίκη την 2η Μαθηματική Εβδομάδα με θέμα "Μαθηματικές προσεγγίσεις στην επιστήμη, τέχνη και εκπαίδευση", με σκοπό την προώθηση της Μαθηματικής Επιστήμης σε συνάρτηση με την πολιτιστική δραστηριότητα μέσα από την διαθεματικότητα των Μαθηματικών και των άλλων επιστημών.

2η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "Μαθηματικές προσεγγίσεις στην επιστήμη, τέχνη και εκπαίδευση" Ο θεσμός της Μαθηματικής Εβδομάδας αποτέλεσε για πολλά χρόνια πόλο έλξης όσων αγαπούν τα Μαθηματικά.
Έδωσε και συνεχίζει να δίνει την ευκαιρία σε όλους να ενημερωθούν και να συμμετάσχουν στις εργασίες που αφορούν τις νέες ανακαλύψεις, τις νέες αντιλήψεις, τις νέες σκέψεις, τη διαρκή ενημέρωση με άξονα τις εφαρμογές στα θεωρητικά και εφαρμοσμένα μαθηματικά.
Η Μαθηματική Εβδομάδα προεκτείνει τη δράση της με παράλληλες εκδηλώσεις, εκθέσεις βιβλίων, ζωγραφική, βραβεύσεις πρωτότυπων εργασιών και δραστηριοτήτων.
Η Μαθηματική Εβδομάδα έχει ως στόχο να προβάλει το γόνιμο διάλογο και τον προβληματισμό στα πλαίσια της διαθεματικής, διεπιστημονικής προσέγγισης, αναζητώντας απαντήσεις για το ρόλο των Μαθηματικών έξω και πέρα απ΄ το σχολείο, τη σχέση με τις νέες τεχνολογίες, τη συμβολή στη δημόσια διοίκηση, την αυτοδιοίκηση, στην παιδαγωγική αξιοποίηση και τη διδακτική μεθοδολογία, στην αναζήτηση του Μαθηματικού ορθολογισμού, στις επιστήμες, στην τέχνη, τη λογοτεχνία και τον πολιτισμό.
Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν ως εισηγητές, πρέπει να αποστείλουν περίληψη σε μορφή Word το αργότερο μέχρι 30 Δεκεμβρίου 2007, σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας, σε μία από τις παρακάτω ενότητες:


Θεματικές ενότητες:

  1. Η Μαθηματική εκπαίδευση μετά το Λύκειο.
  2. Μαθηματικά και νέες τεχνολογίες - τρόποι προσέγγισης της Μαθηματικής σκέψης.
  3. Η Μαθηματική σκέψη ως εργαλείο στην οργάνωση και Διοίκηση.
  4. Τα Μαθηματικά ως βάση όλων των Επιστημών - Πολιτισμός - Τέχνη - Λογοτεχνία - Δημοσιογραφία - Χορός - Μουσική.
  5. Η πορεία εφαρμογής των νέων σχολικών βιβλίων Μαθηματικών στο Δημοτικό και Γυμνάσιο.
  6. Προβλήματα μετάβασης από την μια βαθμίδα στην άλλη.
  7. Σχεδιασμός και προτάσεις για τις αλλαγές των βιβλίων στα Γενικά Λύκεια και ΕΠΑ.Λ.
  8. Τα εξωσχολικά βιβλία Μαθηματικών στο Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο.
  9. Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
  10. Ιστορία των Μαθηματικών.
  11. Οι Μαθηματικοί Διαγωνισμοί.


Περισσότερα ΕΔΩ!